///M-524td Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Søker etter divesre deler til e28 til en fornuftig pris ! Frontlykter begge sider komplett med gode refelktorer og ikke sprekker i glasset støtdempere fram Gode drivmansjetter indre og ytre begge sider Er også på utkikk etter komplett interiør ( mørkest mulig interiør ) Send PM
sammigun Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Frontlykter - temmelig sikker på at jeg har noen fine liggende. Støtfanger bak - tror jeg har det også. 3.5 liter kun ren motor topp/blokk med sliten kam hvis du er interessert. Komplett interiør (mørkest mulig) - her har jeg nok det aller meste. Teppe, midtkonsoll, deksler, dæsjbord, seter..... Setene er vanlige stoler i sort skinn. Noe slitasje på sidestøtte på førerstol, men ikke noe hull. Går fint ann å farge opp igjen. Stolene har armlener. Bakseteryggen har sprekt litt i sømmene helt på toppen grunnet kraftig California solskinn. Men ser ingen grunn til at dette ikke kan fikses såfremt skinnet blir smørt godt opp og en som er litt dyktig med nåla får slippe til. Send meg en SMS på 92443014 hvis det er interesant for deg. Så kan jeg nok få tatt litt bilder og sende dem på mail til deg. Delene er i Arendal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå