OleE30 Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Visste ikke helt hvor dette skulle postes, så da ble det postet her Er det noen som har bilder av E46 sedan med 50/40 senk og 60/40 senk? Er usikker på hva jeg vil ha, så vennligst skriv hvor mye den er senket. Noen som har erfaring med supersport og lowtec senkesett med dempere? Takker på forhånd!
eriksen76 Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Jeg har supersport justerbart senke sett, fra nav til hjul bue er den 32cm fremme og 31,5cm bake men på bildet her er den cirka 31 bake (justerte før godkjenning opp til 31,5) Veldig behagelig å kjøre med! men samtidig stiv og sportslig
OleE30 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Jeg har supersport justerbart senke sett, fra nav til hjul bue er den 32cm fremme og 31,5cm bakemen på bildet her er den cirka 31 bake (justerte før godkjenning opp til 31,5) [ Bilde ] Veldig behagelig å kjøre med! men samtidig stiv og sportslig Er det Black Evo? Fornøyd? Noen bakdeler?
eriksen76 Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 det er black evo, meget fornøyd jeg vet ikke helt noen bakdeler enda. Nettopp byttet bak demperne. Så vi får se hvor lenge de varer Jeg er jo heller ikke så veldig erfaren når det gjelder andre alternativer
OleE30 Skrevet April 14, 2013 Forfatter Skrevet April 14, 2013 det er black evo, meget fornøyd jeg vet ikke helt noen bakdeler enda. Nettopp byttet bak demperne. Så vi får se hvor lenge de varer Jeg er jo heller ikke så veldig erfaren når det gjelder andre alternativer Okei, takker for svar! Ikke noen andre med senk?
ruberhai Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 På min gamle e46 kjørte jeg med orginale dempere med 40/30 senkefjærer.. Synes bilen ble alt for høy foran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå