JE Motorsport Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Selger min Supersprint kat.erstatter som passer både 3,0 og 3,2 da jeg ikke får brukt den likevel. Denne er ny, er kun montert og hatt 2 oppstarter(uten kjøring), så tatt av igjen. Skal ha inn en annen motor i bilen hvor grenrøret er customlaget og derfor vil ikke kat.erstatteren passe lenger. Selges for x,-kr Vennligst send Pm
JE Motorsport Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Har hatt sånn på en tidligere M3 og den gir vanvittig fin lyd Samtidig så føles bilen freshere i draget. Har uttak til lambdasonder som originalt og passer selvsagt sammen med øvrig original eksos
JE Motorsport Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Går for kun x,- ved rask handel. Er som ny!
JE Motorsport Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Hei, er denne til salgs en da? Ja, men flere som er int nå
JE Motorsport Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Flere som har lurt på frakt kostnad, så har sjekket på Posten. De skal 324,- kr i frakt( uten oppkrav, da tilkommer evnt 110,-)
SSM Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Pokker, synd jeg ikke har de pengene til overs :/ Er sykt pen lyd i S50en med komplett Supersprint Race oppsett.
JE Motorsport Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Pokker, synd jeg ikke har de pengene til overs :/ Er sykt pen lyd i S50en med komplett Supersprint Race oppsett. Bare å knuse sparegrisen
JE Motorsport Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ingen som har dukket opp med penger enda, så fortsatt muligheter her. Kan legge til at katerstatteren er laget i inox-stål. Altså høy stålkvalitet! Dette er med å former lyden, som er rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå