KarlDahl Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ønsker og kjøpe komplett eksos til 318is. Kan klare med med kun fremmere del også men om du har komplett hadde vært flott. Bor i Tønsberg - Vestfold så helst ikke så langt unna det -Karl
tommy_ve Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 sveise sjæl? gjorde jeg her om dagen, biltema;)
KarlDahl Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 sveise sjæl? gjorde jeg her om dagen, biltema;) Jææ, det jeg har nå Men vil ha et org anlegg Får se hva folk har og by på! nytt er jo farlig dyrt!!
Markus Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 har til 316 90 mod,men det blir kansje litt puslete
KarlDahl Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 har til 316 90 mod,men det blir kansje litt puslete Blir vel sånn ca sammen anlegget. men skulle hatt den fremmere delen til IS også. men hva tenker du for anlegget og hvor holder du til?
mikaele46 Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Hei! Jeg trenger også nytt eksosalegg til min 318is, har et forferdelig effektanlegg på nå! Jeg lurte bare på hvor/hvordan du ordnet det? Hvor mye koster et nytt eventuelt?
KarlDahl Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Hei! Jeg trenger også nytt eksosalegg til min 318is, har et forferdelig effektanlegg på nå! Jeg lurte bare på hvor/hvordan du ordnet det? Hvor mye koster et nytt eventuelt? Ordna det med og plante nesa i nesa på en merce var på bilxtra og hørte. bare kat delen kosta litt over 7000kr!!
KarlDahl Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Hehe! ok. Det blir fort dyrt! Hehe, jeg sveisa selv 3 dager før det smalt!! veldig greit... 1 lyddemper under så hadde jeg rør fra et 325 anlegg så brukte hele røret fra midten og bakover! Blei veldig bra og satan for en lyd Men siden du ikke ville ha lyd er det bare og hive på med dempere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå