eivind_e30 Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 selger diverse e36 og e28 deler jeg har liggende. gi bud. kan og byttes i div.e30/e36 deler. går billigt vist det blir hentet!! e36 - ruter bakdør h/v side sedan. - plastikk bensintank. sedan/coupe?? - div, plastikk. - orginal luftfilterboks med måler. - rustfri bakluke, coupe. (må lakeres) - spylerveskebeholdere, 2,5l. - vindusviskermotor med mekanisme. - org. eksos, 328. - ABS pumpe. - airbag modul - div, håndtak, hengsler til bakluke med dempere, bakluke-list. - vindusheis motorer. - div, rele, ABS enheter. - komplett høgre dør i sølv, coupe e28 528 1983 mod. - svart dashbord. SOLGT! - pedalsett, manuell. SOLGT! - bremsekraftforsterker. - matter. - ledningsnett - takluke. SOLGT! - bakluke. - deksel under ratstamme, midtkonsoll. SOLGT! - komplett rattstamme med nøkel. SOLGT! - luft kanaler under teppe. - el motor til takluke, med ledninger og bryter. SOLGT! - belter til hele bilen. - div. plastikk innvendig. - hanskerom, solskjermer. bilder kommer. gi bud delene ligger på osterøy.
haugli Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Hvor langt er speedometer gått? Er det til 4 eller 6 sylindret motor? Passer speedo og lysbryteren over på min e36 92 coupe? Pris?
eivind_e30 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Hvor langt er speedometer gått? Er det til 4 eller 6 sylindret motor? Passer speedo og lysbryteren over på min e36 92 coupe? Pris? speedometere er fra en 325, 95 eller 97 mod. har aldri brukt det selv så vet ikke hvor langt det er gått. om det passer vet jeg ikke.
robinrl Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Hei! Sidelistene? Har du hele settet, eller bare de som er avbildet? Robin
eivind_e30 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 hei! har desverre bare det som er avbildet, da bilen er krasjet..
Hovda.Jr Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 er dasj til coupe eller sedan? er det helsvart?
eivind_e30 Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 det er til sedan helsvart? er svart ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå