AUSTEVOLL Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Strøkne 17 17 M5 Throwing Star selges. Felgene er orginale fra bilen da jeg kjøpte den. Er felgene på bilde. Goodyear F1 dekk holder en sesong til 5mm dybde igjen.. Sjeldne felger. 5000 kr. Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Strøkne 17 17 M5 Throwing Star selges.Felgene er orginale fra bilen da jeg kjøpte den. Er felgene på bilde. Goodyear F1 dekk holder en sesong til. Sjeldne felger. Se finn kode for bilde : 40714211 5000 kr. Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 bilder? er alle 8"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 bilder?er alle 8"? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 bilder?er alle 8"? +1 Nei tror ikke det. Litt smalere fremme..Felgene stå på bilen når jeg kjøpte den,så har ikke brukt de... Får ikke inn bilde her. se finn anonnsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUSTEVOLL Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 bilder?er alle 8"? +1 Nei tror ikke det. Litt smalere fremme..Felgene stå på bilen når jeg kjøpte den,så har ikke brukt de... Får ikke inn bilde her. se finn anonnsen.. Da var bilde på plass Felgene er solgt .. Hvordan sletter jeg annonsen tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå