520turbo Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Tenkte å sette på ny frontleppe på bilen. Noen som har erfaring med denne, evt bilder av den montert på bil: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/styling_frontspoiler/1596608 Tar gjerne imot andre forslag også! - Kan hende jeg har lagt ut dette på feil plass, isåfall så får dere bare flytte tråden
bjalle Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Søk på google (bmw e39 aerodynamic) og velg bilder så får du nok av eksempel hvordan det ser ut.
520turbo Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Det er vel ikke samme som den aerodynamic leppa?
Dkarlsen Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 heidu, jeg hadde en e39 sedan som var senket 50/20 mm å heiv på carbonlippa, blei sinnsykt tøft, å kledde bilen bedre enn jeg trodde. men eneste var at den fikk gjennomgå på vinterstid å i humper å lignende pga senk men har dessverre ikke bilde av den pga kræsjet :/ jeg hadde en svart 39 å lippa kledde den veldig bra
520turbo Skrevet April 20, 2013 Forfatter Skrevet April 20, 2013 Takk for svar, min er standard høyde så er litt skeptisk på om det bare vil se dumt ut. Men er vel verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå