bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 kjøpte stålvipper av type km cams. 3 av disse knakk, så lurer på om noen har noen bedre forslag ang vippearmer? har z58 kam og max rpm er på 7500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 skulle vel egentlig tyde på at noe annet er feil... hvilket oppsett har du i toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Om du kjører steg 2 fjærer kan dette vær årsaken, da disse bottner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 skulle vel egentlig tyde på at noe annet er feil...hvilket oppsett har du i toppen? kjører steg 2 fjærer og z58 kam orginale bmw ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Om du kjører steg 2 fjærer kan dette vær årsaken, da disse bottner hmm så steg 3 er tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 jepp! har en teori om at toppen min sprakk fordi det ble for mye press på kammen med steg 2 fjærer. (jeg kjører også z58) om du har steg 2 fjærer trenger du bare å bytte ut innerfjærene. koster en 1000lapp på ppf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 jepp! har en teori om at toppen min sprakk fordi det ble for mye press på kammen med steg 2 fjærer. (jeg kjører også z58) om du har steg 2 fjærer trenger du bare å bytte ut innerfjærene. koster en 1000lapp på ppf sånn å forstå har du link til de fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 http://server.pure-pf.com/webshop2/inde ... &id_lang=7 du må sende ppf melding for å få innerfjærer separat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 http://server.pure-pf.com/webshop2/index.php?id_product=314&controller=product&id_lang=7du må sende ppf melding for å få innerfjærer separat nice kjører du forresten stålvipper kjøpt hos kimmit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 kjører med dem fra ireland engineering jeg.. ikke stål nei kjørt ca 3 mil med dem så litt tilig å si om det funker enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 kjører med dem fra ireland engineering jeg.. ikke stål nei kjørt ca 3 mil med dem så litt tilig å si om det funker enda oki. er det alu eller billet armer det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 billet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 billet snasent! har du link til dem også? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Det et står jo på ppf sine sider at steg 2 klarer 11mm løft og du har 12.3mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-val ... armHD.html Det et står jo på ppf sine sider at steg 2 klarer 11mm løft og du har 12.3mm det har blitt skrevet nå nylig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå