Gå til innhold

E30 M-tech 2 Hellrot tilbake til m20


jonas1///
 Share

Anbefalte innlegg

Ja men er ikke helt i mål enda..
Fikk montert det meste og startet den opp ikveld men den putrer og smeller litt enda.. dette regner jeg er pga pakninga mellom toppen og gasspjeldet er ødelakt så suger falskluft der.
Har nye liggende så monterer det imårra og hååper det blir bra [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet pakningene nå men ikke mye forskjell sviver kansje litt renere men putrer fortsatt.
sviver ca 2000 rpm på tomgang når den er kald og kan ligge på rundt 1500-1000 når den blir varm, holder seg ikke på turtall.
Jager også litt og stopper noen ganger på tomgang etter den er varm..
Noen som har peil hva dette kan være?
Kan det være noen vacumslanger som mangler/ lekker? vet ikke hvor nøye disse motorene er.
La også merke den den vacumtingen på innsuget ikke trekker seg inn på full gass, det skal den vel gjøre?

Begynner å bli motløs nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott bil ! jeg er litt interesert i å se hvordan disse plast dekslene til torpedoveggen er festet. jeg har akkuratt kjøpt meg nye og klarer ikke helt å finne noe bilder på etk på hvordan disse sitter festet. pr i dag så har jeg bare en svart plate med en dempermatte på som kabelen ligger festet på. mulig dette nye dekslet sitter skrudd fast i den jeg har sittende på fra før ? får du ordnet et par nærbilder av dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...