tvendis Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 E34 525 91mod Blir eugodkjent iløpet av mnd så er eu ok til 2015 ved salg. Bilen er orginalt levert med sports understell( m5?) Og er ettertid montert m5 diff med 50%sperre Er godkjent i vognkort med felger og senk. M5 felger på sommer. Med 2 nye bakdekk Alufelg vinter me hakkapelitta 7 men der skulle vert 2 nye. Svart m5 skinn seter. El-vinduer framme Største kjørecomputer!!! AIR-CONDITION!!nylig hatt service på air-condition. M5-innstegslister Manuell gir Bremser er nytt i fjor. M-ratt Hel trukket m gir/girpose med lys. M5 speedeometer. Har masse kvitteringer på diverse som er skiftet før. Nye frontlykter Nye grøftlys Nye dempera framme Bytta traversforing til polyforing Tennplugger ++++ Usikker på pris så kom med bud. Evt bytte forslag? Send sms på 46544156 kunn sms ettersom eg jobber heiletida. Skinn seter er montert i bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 hvordan er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 hvordan er det med rust? Rust er der men har ikkje tatt meg tid til å skjekke opp rundt. Va på eu å di feila so va var lekasje på en demper foran. Travers foring. Ryggelys. Bremselyse i vinga. De a vell de so va:) men de er under fiksing no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-aniak Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 he sann er bilen fortsatt til salgs evt. pris og sted. kan treffes på mail: shameelq@hotmail.com har en 95 manuell jeg kjører og en dele bil automat. får se hva det blir av dem.. intressert i interiør. og selve 525 karosseri. fikk høre dem er lettere å oppgradere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slinden Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Har du ein ca pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 he sann er bilen fortsatt til salgs evt. pris og sted. kan treffes på mail: shameelq@hotmail.com har en 95 manuell jeg kjører og en dele bil automat. får se hva det blir av dem.. intressert i interiør. og selve 525 karosseri. fikk høre dem er lettere å oppgradere Du får sende sms på nr som står over etter som eg jobber å hakje tida te mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Har du ein ca pris ? All bud under 35 blir ikkje vudert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Opp. Cab, dieselbil og annet er inntresant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 hvordan er det med rust? Rust er der men har ikkje tatt meg tid til å skjekke opp rundt. Va på eu å di feila so va var lekasje på en demper foran. Travers foring. Ryggelys. Bremselyse i vinga. De a vell de so va:) men de er under fiksing no:) Tar du en titt å ser om du finner noe rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Har du fortsatt Bilen?. hvordan er rust lakk Slitedeler Eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå