Brownie Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Noen som kan hjelpe meg med noen svar ang hva som kreves for og få en M20B25 i en E21 323i? Leker litt med tanken på og bygge om bilen. Men kommer litt ann på hvor mye som kreves. Tåler det orginale drivverket en 2,5, eller må man bygge om hele bakakselen?
Simon S Arvesen Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Brownie skrev: Noen som kan hjelpe meg med noen svar ang hva som kreves for og få en M20B25 i en E21 323i?Leker litt med tanken på og bygge om bilen. Men kommer litt ann på hvor mye som kreves. Tåler det orginale drivverket en 2,5, eller må man bygge om hele bakakselen? Dette går fint. Du bør velge innsprøytning fra en 2.5 facelift. Da den ikke trenger følere på girkassen. Du må bruke orginal e21 girkasse om du vil ha speedometer. Driverket tåler det fint. For å koble det eletriske ligger det et "mekkartips" steg for steg på autopower.se
Brownie Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Takker for tips. Så det er absolutt fullt mulig og gjennomføre en sånn "operasjon" uten altfor mye motgang for og si det sånn...? Sikkert dumt spørsmål, men hvilket årstall kom facelift motoren? Var innom og tittet på e21'n din, utrolig flott eksemplar må jeg bare si )
Simon S Arvesen Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Brownie skrev: Takker for tips. Så det er absolutt fullt mulig og gjennomføre en sånn "operasjon" uten altfor mye motgang for og si det sånn...?Sikkert dumt spørsmål, men hvilket årstall kom facelift motoren? Var innom og tittet på e21'n din, utrolig flott eksemplar må jeg bare si ) Skal du gjøre det veldig enkelt så kan du kjøre med Mekanisk innsprut fra e21. Men jeg ville nok gått for 325 innsprøytning ja, trenger du hjelp kan du jo få noen til å hjelpe deg. Her ser du den linken jeg nevte tidligere: http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=72 Takk for tilbakemeldinger ang. min e21, kjekt å høre
Brownie Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Takker for link.Der var det masse nyttig og lese.Når kom facelift motoren forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå