Infinity Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Hei, Selger alt jeg har igjen av e30 deler.. Kan selges gunstig samlet, eller bud på enkeltdeler. Selger ikke en forskjerm, da får de selges i par. NYE deler: koed forskjermer Koed bakskjermer Koed kanaler 16*8 felger Mtech2 bakfanger kopi gfk Mtech2 frontleppe(har vært hel fanger men er kappet for å sette under org fanger som standard. Kan følge med strøken frontplate, rød Brukte deler: Turbokit m20, komplett 3" eksos, t04 turbo, grenrør, ic, trykkrør, 2 sett dyser, chip.. AC Schnitzer tårnstag foran. Helt og fint, trenger litt puss hvis du er opptatt av at det skal se strøkent ut. Chromefangere i god stand. Litt rust på innsiden som vanlig med chromen er fin. Original leppe plastikk prefacelift, strøken Org bmw heckspoiler gummi. Holder til like ved Sandefjord
Zukipus Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Mye skal du ha for bakfangeren? Vet du om den passer til e30 touring?
Infinity Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 1000 kr.. Tror den passer alle e30..
Infinity Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Du jeg vet ikke, den er som sagt ny, og jeg har ikke no e30 mere, har aldri prøvd den selv. Regner med sen passer tålig, noe smått kan det sikkert være.
Infinity Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 Skulle gjerne sleppi å sende, men hvor er du fra da? Pm evt
EndreM Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Det er forskjell på før og etter facelift fangere. Den kromme bakfangeren passer ikke på facelift, med mindre den er laget til cabriolet. Alle cabrioleter har facelift hjulbuer.
jan magnus Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Er skjermbuen bak til facelift ? Hvilken side er den til ?
tommyheimberg Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Har sendt pm.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
xeminit Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Har delene vært brukt på turbomotor? Type dyser? Chip tilpasset? Eksos med downpipe? Og sist, priser?
markusb Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Er chrome-fangeren uten rust? Hvor i landet holder du til? EDIT: Ser nå at samtlige opplysninger jeg spurte om står i første post.. Så hvor mye skal du ha for chromen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå