Joachim S Hamar Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Hei tenkte jeg skulle lage en prosjekt tråd av bila mine. Bila er da en 1986 mod e30 320 og en E46 318i tråden omhandler egentlig E30`n så blir ikke mange e46 bilder her. litt om E46: den kjøpte jeg da jeg var 15 år har siden da lakkert opp igjen fangera og satt på aerodynamic leppe foran og bak, og montert anlegg. Planer for E30 er: -bytte innvendige fronten, bakskjermer, framskjermer, dører, kanaler. (Bra for rust men er mye bulker) -m20b25 facelift motor og understell -bytte alle foringer -pulverlakkere understell -m tech 1 styling -coilovers -felger av noe slag -skrape ren under og ha på epoxy og lakk -hellakkering -bygge om el nett til facelift -startec -svarte Hella DE er nok endel mere jeg skal gjøre men kommer ikke på alt nå. senere når pengene strekker til skal det bygges turbo motor med smidd innmat og hele pakka, og prøve og få dette godkjent. men dette er for dyrt for meg som 16 åring nå. så om et par tre år så håper jeg bilen er ferdig og strøken har ikke fått gjort så mye med bilen enda da plassen jeg står å skrur på ikke er så mye og skryte av, men om et par uker skal bilen taues hjem og da skal rust sveises, innvendinge fronten byttes og skrape ren under. Her er noen bilder av bilen: satt en m50b25 i bilen når jeg kjøpte den, den er nå tatt ut og solgt. :D
Joachim S Hamar Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Fikk akkurat servo tannstang til E30'n
Joachim S Hamar Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Da har jeg fått gjort litt mer med bilen. Alt utenom varmeapperat og taktrekket er ute ønsker også å kjøpe komplett facelift el nett til hele bilen. har sett værre en time så er dette borte
Joachim S Hamar Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Komplett 325 understell med 51mm fjørbein ønskes kjøpt!!!
Joachim S Hamar Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 håpe det blir suksess er lysere når den kommer i sola
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Blir bra det her joachim blir morro å se e30'n etterhvert når du får den ned igjen !
Joachim S Hamar Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ja skal bli godt å begynne på den nå er nok av motivasjon men er vel ferdighetene det står på
Joachim S Hamar Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Fa var e46 senka igjen felgene er lakkert og straks klar for treff på lørdag. Etter d skal den heves igjen og på firehjuls kontroll og derretter godkjennes
Joachim S Hamar Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Da er De orginale.aerodynamic fangera til salgs, eller byttes mot m tech 2. Fangera ble lakkert for 6000 for et halvt år siden..
Lovlie Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Høres bra ut detta Joachim, følger med her! Mvh Tidemann
Joachim S Hamar Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Skrevet Mai 29, 2013 bare skriftlig oppdatering... E46 var på 4 hjulskontroll her om dagen så da er den klar for visning som er 14 juni sitter også og fundere og bygge den om til 325, men vil selfølgelig ha dette godkjent, noen som vet om det er vanskelig å få godkjent da bilen min er firer? tenkte da og ha 325 motor og sperre diff og 325 bremser? Fangera er fortsatt til salgs.
Joachim S Hamar Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Felgene er lakkert med plasti dip ja! Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå