Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når er bilen godkjent og coilovers skrevet inn i vognkort :D så bilen blir eu godkjent så fort jeg hat mulighet. Sittrr også å vurderer og beholde bilen, usikker :???: dårlig med tilbakemeldinger her :P

Skrevet

Har skjedd litt her i det siste. bilen er som sagt godkjent og coilovers skrevet inn i vognkort, og bilen er også Eu godkjent. E46 blir trukket fra salg inn til videre da de ikke ser ut til at jeg får fast jobb i år :/ Men nå skjer det endelig litt på E30 fronten. bilen er kjørt hjem og snart ferdig ribba. noen som kan fortelle meg åssen jeg får ned takluka? får ikke gjort så mye mer nå før jeg får stålplata mi og gassbrenner for og få løsna rustne bolter i understell. bilen var VELDIG bra for rust Bare ett hull i karooseriet :D Så litt bilder: dcxx0atyc49k6sx99569.jpgwxv0wcsvmyhq9tdjr9un.jpg60btjeg6fy3k4woaozpl.jpg51mfgvtcamt2fu6lf03h.jpgl07eu0qtyffwt6n6ol1e.jpgp2mh6hdcg8vl7muttgl8.jpge8bns9orbt64nhbg12hf.jpg Jalla mekk sa du??

• 2 weeks later...
Skrevet

mye fram og tilbake her, men nå er e46 for salg igjen. det meste nytt i understell og nye skiver og klosser rundt om fra ebc. 70.000 send pm for mer info. har også skjedd mer på e30 fronten, den er snart rustfri men er lei av den treige bimmers bilde serveren så gidder ikke legge ut bilder, noen som kan vise meg en enkel metode?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ingen som har lyst på en tøff e46? Skulle egentlig ha startet tråden for fult og lagt ut bilder av hva som skjer med e30 om dagen, men er så kjedelig å oppdatere :-( bilen er vertfall tippa på siden og blir skraps rein under.

Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta

• 1 month later...
Skrevet

Takker for det begynner og bli fornøyd selv, må bare pusse opp igjen kanta på felga så blir de bra. Har også bestilt leppe til bagasje luka og led pærer til interiøret. Kommer også til og bestille nye baklykter straks :-) leppa er en orginal aerodynamic leppe og var noe onkelen min hadde liggende så vet ikke hvor man får kjøpt det :-P

Sent from my C6603 using Tapatalk 4

Skrevet

Sitter og tenker på og bygge om e46n. Noen som har preface sedan delebil komplett? Kan godt være kollisjonskadet. Alt fra 320 til 330 er interresangt. Gjerne i samma farge som bilen min er :-)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Handla m tech 2 ratt til e30 idag. Så da selger jeg luisi rattet som satt i bilen. Gi bud :-)Postet bildePostet bilde har også okkupert hele garasjen hjemme :-PPostet bildePostet bilde har også begynt oppussing av felga :-)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...