Espen.s Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Har en 320i m50b20 som fjusker litt og skyter akkurat når jeg trør inn gassen men går som vanlig på turtall rett etter det hva kan det være, falsk luft eller lambda? om den skyter så den får for mye bensin? litt usikker, men kan hende den ikke var så responsiv på gassen heller når jeg trødde den inn når jeg sku gi på litt sånn i fart også? første dagen med lappen og det begynte litt slik utover kvelden .. litt kjedelig om det er noe drit noen som har noe forslag til hva det kan være. frustrerende. men lar seg ordne, takker for all hjelp værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 kan det være gåen coil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandesp Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Høres ut som vakum lekkasje hvis du ikke finner den med en gang så kan du sprayet litt start gass rundt innsuget så finner du om det er vakuum lekkasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 skal prøve på det:) takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå