miktor Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Ka e den enklaste/billigste/minst kompliserte måte å få dobbel bakre potte på 320d e91 2010 touring?
mossing91 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Bare endestussene på en side, eller tenker du 335i oppsett. Som er 1 på hver side av bilen. Hvis du kun skal ha doble potter, ala org levert på alle rekkeseksere (325/330). Her er det egentlig bare å ta turen til nærmeste eksosverksted så fikser de dette. Jeg kjøpte noen gode stusser her på forumet, som jeg satt på idag på svendsen eksos. Da har jeg ikke rørt en finger, og totalt kom det på ca 1400,- Grunnen til prisen, som var 900 hos svendsen var fordi bakre potte har oppheng som sitter rett ved endestussene. Og dette feste måtte sveises over på de nye stussene. Gjør du jobben selv med å kutte av den du har nå, og alt så ligger slike stusser på alt fra 150 for billige, og mer for bedre/penere endestusser.
Dooh Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Jeg gikk for det her: http://www.cobrasport.com/exhaust/BMW/3 ... %29/10/0/0 fikk regning i ettertid på 500 i toll/moms. Har enda ikke montert det da jeg sliter litt med selve festene, men ellers passer det. Men obs, du må kutte i eksosen for å få det til å sitte.
miktor Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Ja det er snakk om samme type endestusser som på dei org rekkesekserene! Takk for raske svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå