e36sedan94 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Har no valgt å selga bilen i dele sia det er ein haug med problem angåandes motoren osv. Men det er ein god del brukandes ting å henta igjen fra denna bilen. Så folk får skriva kva dei trenger så ska eg svara. Har ikkje fast satt pris på alt. Einaste er at eg har fått inn eit bud på 3000kr for interiøret men vil helst ha litt meir for det. (Er bra stand, ikke elektrisk.) Kan sei med ein gang at vindusheisen er nylig montert for 1 måne siden elns. Berre skriv pm med deler du trenger så ska eg svara så fort som mulig :> Alt skal av før han blir sendt til spiker.
engern Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Får du tatt et bedre bilde av girkule og girmansjett? Selger du sleperingen i rattet?
e36sedan94 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Interiøret har litt aldersmerke på førersetet, ikkje så mykje på pasasjer og bak er det ingenting. (Så ganske strøkent interiør.)
e36sedan94 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Girkula er ikkje noke å ha pga eg ha bruke z-skrue for å holda an på plass.
e36sedan94 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Prisen er ikkje satt så berre kom med bud elns. (priv)
e36sedan94 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Reg kjede har no gått i dass. Så siden ingenting har blitt solgt av dele har eg bestemt meg for å vraka heille dritten. (Visst du trenge dele sei ifra i dag etter det så er det ingenting å henta.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå