ling1 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Heij, bytta toppakning på biln min igår. Men bilen nekter å starte... Får bensin å gnist, kamdreve å kjeda står rett. Bilen tar ikke etter når jeg kinner, tenkte kanskje d der mangel på kompresjon Pga skeiv topp, Men bilen startet me en gang i vinter da jeg fylte på frostvæske! Noen som har noe forslag? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Sjekk at register står 100 % rett. Dersom du har bensin og tenning kommer nok dette bare på feil tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Kan du ikke spraye litt startgass i innsuget da og se om den kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ling1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Oki, ganske sikker på at d sto rett, stripsa kjede fast i kamdreve å såg på kamdreve hvor skruene hadde stått tidligere så fikk skrudd d fast på rett plass... Muli i he komme borti kamakslingen Eller nåkka kanskje, kordan veit i når registere står heilt rett? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 men hadde du låst av veiva så den sto på samme plass, du skall egentlig låse veiva når stempel nummer 1 står i øvre død pungt og på tennings takt, å så skall kammene å låses der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå