bmmww1 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 kor masse olje skal eg ha på ein s50 b32? tenkte å kjøre valvoline max life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 http://valvoline.no/vsmorehandbok_ny.aspx?nr=195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Kjør den olja som motoren skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Kjøre den olja eg føler eg vil bruke, muligt folk ikke liker det men sån er det, Eneste eg lurte på her var hvor mye olje som går på denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ja jøsses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ka olje er meint for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Kjøre den olja eg føler eg vil bruke, muligt folk ikke liker det men sån er det, Eneste eg lurte på her var hvor mye olje som går på denne motoren? Minnes det er en liter mindre en 3literen, så 6,5, men alt avhenger av om oljekjøler er tømt o.l Fyll 5 liter og peil deg frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ka er rett olje her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ka er rett olje her da? For å sitere SSM i en tidligere diskusjon om det samme temaet Castrol betaler BMW for at de skal si at deres olje er best.Jeg har lest gang på gang at den Castrol olja ikke holder mål til hadre bane dager. Jeg har gått over til Agip sin 10-60. Men jeg vet noen kjører Penzoil 25-50 på M motorer også. Kan være en idé å søke http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=229421 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Jeg skal prøve Pennzoil 25w/50 på min i år, da har jeg prøvd alle de tre. Den hadde uten tvil mykere gange med Agip sin 10w/60 enn med Castrol sin. Hvor mange liter den svelger kan jeg ikke svare på siden min bunnpanne er ombygd og svelger 8l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå