12Anonym12 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Vurderer å selge min E46 318 Sedan 2001 grunnet skolegang. Litt om bilen: - Fult Servicehefte siden den var ny ( Service ble tatt senest i sommer) - "BBS LM" replika felger, kjøpt nye i sommer ( en er noe kantkjørt ) og alle fire dekkene er kun 2 uker gamle. - 19*8,5 (215/35R19) forran - 19*9,5 (225/35R19) bak - LED perer innvendig - LED pærer skiltlys - Mørke blinklys forran og på siden - Proffsotet ruter, 50% på siden og 95% bak - Gått kun 130 000 - To eldre eiere før meg - Supersport senkesett - Carbon Emblem - Carbon Grill - Foliert karbon på interiør lister (mangler å gjøre dette bak) - Xenon i nærlys og spredere - Følger med Xenon for fjærnlys Minusene med bilen - bitte litt rust ved venstre hjulbue forran, nesten ikke synlig. - en liten flekk rust/lakk som er borte ved skiltplate bak. - Felgene har blitt noe slitt, ser ut som klarlakk som har flasset. Så over til bildene: PRIS: satt til 107000, men bud ønskes! EDIT: bildene er fra i høst, nye bilder kommer
simenb Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Denne var synsykt pen, men litt over min pris akkurat nå :/
12Anonym12 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Den ser ganske bra ut og har aldri vært noe tull med den Men er solgt og blir hentet på lørdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå