Qbash Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Selger min BMW grunnet flytting til byen og at jeg ikke har tid til å fikse feilene før neste EU-kontroll. ( 03.04.2013 ) Pris er 14 000 ,- , kom evnt. med bud. Tekst fra Finn.no annonse: " Selges med feil som må utbedres før neste EU-kontroll, frist 30.04.2013. Bilen har en lav km-stand, så dersom man er villig til å reparere det som er feil, har man en bil som vil holde en god stund til. Tidligere eiere har vært eldre dame og mann, den er derfor pent kjørt. Bilen ble importert fra Tyskland i 2001, så den har ikke vært utsatt for norske salte veier i hele sin levealder. Bilen har blitt påkostet mye iløpet av de siste årene, i mitt eierskap har følgende blitt byttet: Bakdempere Fordempere Vannpumpe + viftereim Forstillingskontroll Batteri Skrivebremser, bak Bremseklosser forran og bak Hånd-brekklosser + fester Har skifte olje + filter ca hver 10 000 km. Følger også med nesten nye vinterdekk. Gennerelt om bilen: + Bra motor (må aldri etterfylle olje feks.) + Fint interiør (liten slitasje) + Karroseri er i bra stand - Litt rusten i lakken, men kun i overflaten - Det er en 2.0 L rekke 6'er, så den bruker litt bensin Liste over ting som må utbedres før neste EU-kontroll: 2. Parkbrems for lang vandring 2. Bremseslange skadet - Venstre foran 2. Forskjell i bremsekraft større enn 50 % av høyeste verdi 2. Nærlys - feil innstilling 1. Parkeringslys - defekt - høyre foran 1. Sprukket glass høyre lykt bak 1. Skiltlyst defekt bak 2. Slitt bærekule - høyre foran 2. Bakaksel - slakk innfestninger 2. Fjærbrudd - høyre bak 2. Stor slakk i kuler foran - Begge sider 2. Lekkase bakre pottte - Lambdaverdi for høy For mer info kontakt meg pr. mail, tlf eller sms. Selges som den er, tar forbehold om feil i annonsen. " Link til annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41097233 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qbash Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Da er bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå