Forbiss Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Selger sommerhjula til e91`n grunnet kjøp av nye felger. Ikkje strøkne felger men i grei stand. Det står to innpress på bakside av felger (et35 & et18), veit ikkje hvorfor men regner med at felgene har 35 i innpress siden dei har blitt brukt på e91 med spacer bak. Kikka fort på dekka og det ser heilt greie ut. Burde hvartfall holde ut sesongen. Er 2 stk nankang ns-20 235/35-19 og 2 stk Vredestein ultrac sessanta 235/35-19. Eg har ikkje brukt disse felgene siden bilen sto på vinterdekk da eg kjøpte den i fjor høst. Felgene har ikkje senterkopp da disse er i bruk på vinterfelgene. Har "M"-merke i senter. Burde vel passe e46 rimelig bra med tanke på innpresset? Selges hb. over 4000,- og må hentes. Bilder kan sendes på mail siden eg ikkje får lasta dei opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå