bustadmo Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Holder på å koble opp det elektriske i banebilen (e30 med s38) og har kommet til kobling av dynamo/ladelampe.. Alt på dynamo er koblet opp utenom en blå tynn ledning med en motstand på som går til motorstikket.. har ikke sjekket hvor på dynamoen den er koblet ennå, men håper noen skjønner hvem jeg mener Det jeg lurer på er om denne skal kobles til ladelampa i dashen, ca slik: ?? Eller er jeg helt på jordet da?? Håper noen kan hjelpe selvom det var dårlig forklart
bustadmo Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Stemmer på en prikk det der ja. Okay, da var jeg ikke helt på vidda alikevel da Takker for svar!
bustadmo Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 som sagt over, bare å koble Da er det koblet opp og funker perfekt Takker og bukker
bustadmo Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Koblet opp lampa som på bildet over her.. Startet motoren en gang, og da slukket lampa. Men den tennte ikke igjen når jeg slo av motoren?? Sikringen er fortsatt hel da jeg får 12v inn til lampa.. Selve lampa er det heller ikke har prøvd med 4 stykker Noen som har noe Idè på hva som er galt? Gåen dynamo? :/
bustadmo Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Sjekket litt mere nå får ca 11, 8V ut fra dynamo med motor på tomgang. Får 0, 03V på den blå ledningen fra dynamo til ladelampe uten motor igang og det samme på tomgang.. Kanskje dette sa noen noe mere
BmwDieselPower Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Dårlige børster/regulator såm at den lader akkurat nok til at ladelampa ikke tenner? Dynamoen er jo jordings punkt for ladelampa når motoren er slått av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå