RS-Heggem Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Selger en bra diamantsvart orginal 325 cab, med manuell kasse. Noe småplukk er det, litt rust i venstre hjulbue bak, liten bulk på venstre A-stolpe, og lokket over cabben har åpnet seg i fart, så det er to bulker i blekket mellom taket og bagasjeluken. Eneste stedet jeg har funnet rust på bilen er litt på bakplata under høyre baklykt. Desverre har forrige eier byttet taket som var i dårlig forfatning til et bedre tak som er blått av farge. Taket er elektrisk, som er en skjeldenhet på disse bilene. En motor må få montert en ny rep-plate, så er den helt fin igjen. Det er kun to mangler som jeg fikk ved visning, og det er et par stag i forstillingen. De skifter jeg før evt salg. Så til det positive. Det sitter et helt og pent sort M-tech interiør i bilen i sort skinn, Og M-tech Ratt som er litt slitt. Bilen er gått bare 195000, og har de siste 11 årene vært eid av meg og to andre gode kompiser av meg. Jeg har eskenye orginale sorte Hella-lykter, og strøkene Sorte mhv baklykter til den. Til fronten har jeg også klart å skaffe en orginal Ac schnitzer-front som bare trenger ny lakk. Det følger med borbet a felger med nye sommerhjul i 215 og 235 på 8 og 9x16" felg. Bilen er i alt hel og pen, men kan ikke kalles strøken. Skal ta en nøye rengjøring av den i helga, og legge ut noen nye bilder så man kan se tilstanden. Nyydelige speiler.. Rust på venstre bakskjerm. Eneste synlige rust på den.. Orginale speiler er nå montert, men de jallaspeilene følger med, siden det ikke er blinklys på forskjermene. (Importbil) Prisantydning er 50000,- og vil ikke selges under det, evt kan selges uten lykter og frontspoiler. Kontakt meg på pm, eller på 95037699 Rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robeste Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 mere bilder av rusten?har vell mere rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robeste Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Har funnet litt mer rust i bakplata som jeg skrev, det har jeg ikke bilde av ennå. Som jeg har skrevet i annonsen, selges den ikke under 50000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå