jonastisk Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Selger min 520 touring som delebil/rep kommer ant på interessen.. Den er frontkræsjet. Motoren startet på første forsøk, så langt kan jeg ikke finne nå feil med den. Vifter og radiator må så klart ny.. Resten av bil er hel. Pris 7000,- Kan være behjelpelig med frakt.. Ring vist det er noe:) 99557178 eller jonas.paulsen@live.no Bilen står i sandnessjøen i nordland. Bilder kommer! Mvh jonas paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle.Andreassen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Selger min 520 touring som delebil/rep kommer ant på interessen.. Den er frontkræsjet.Motoren startet på første forsøk, så langt kan jeg ikke finne nå feil med den. Vifter og radiator må så klart ny.. Resten av bil er hel. Pris 7000,- Kan være behjelpelig med frakt.. Ring vist det er noe:) 99557178 eller jonas.paulsen@live.no Bilen står i sandnessjøen i nordland. Bilder kommer! [ Bilde ] [ Bilde ] hei. Hvor står den? Langt er motor gått? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Mvh jonas paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonastisk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Den står i sandnessjøen i nordland som sagt i innlegget mitt. Den er gåd 230816 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonastisk Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Er ganske dikker på at motor har ståd i siden bilen var ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå