KnutNilsen Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hei der, jeg lurere på om noen har noen tips eller triks for og få listan rund siderutene bak i en cupe på plass. Har hatt ute ruta får å sveise noe rust og nå sliter e med å få tilbake lista som er montert utenpå bilen. Noen som kan hjelpe meg ?? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Ingen som kan hjelpe ? "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Når jeg gjorde dette på min bil, så hadde jeg ruta og pakningen av fra bilen. Da var det ganske greit å få tredd pakningen på listverket, mens vinduet sto i pakningen. Tviler egentlig på at du klarer å få på lista uten å ta ut ruta. Men det er veldig greit å få satt inn ruta igjen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista Ja, jeg forstod det.. Men jeg mener på at det ikke er mulig å få listverket på, når ruta står i bil. Så jeg er 99% sikker på at du må ta ut ruta igjen. Jeg tredde på min list når ruta var ute, da var det ingen problem. Heller ingen problem å sette inn ruta med listverket montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Har fått i ruta å det, men mener pyntelista som skal skjule gummi lista Ja, jeg forstod det.. Men jeg mener på at det ikke er mulig å få listverket på, når ruta står i bil. Så jeg er 99% sikker på at du må ta ut ruta igjen. Jeg tredde på min list når ruta var ute, da var det ingen problem. Heller ingen problem å sette inn ruta med listverket montert! Okei skjønner takk får tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 alt dette må monteres komplett før mans etter i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Det går og legge lista i etter ruta er montert!!! (det er vel det som er meningen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Mye enklere å legge listen i pakningen, før det monteres på bilen... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå