AleksB Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hei, Jeg har en bmw 318is e36 som rister i over 80 km/t, jeg har lenge trodd at det kan være ubalanse i hjula men etter en liten kikk rundt bilen så la jeg merke til at det ene dekket forran står lengre frem enn det andre. Og det slutter å riste når jeg svinger mot den siden som har mest klaring/ der det ser ut som dekket står riktig. Noen som vet hva som kan være årsaken til at dekkene står sånn? og hva det evt. kan være så jeg kan få fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Hei,Jeg har en bmw 318is e36 som rister i over 80 km/t, jeg har lenge trodd at det kan være ubalanse i hjula men etter en liten kikk rundt bilen så la jeg merke til at det ene dekket forran står lengre frem enn det andre. Og det slutter å riste når jeg svinger mot den siden som har mest klaring/ der det ser ut som dekket står riktig. Noen som vet hva som kan være årsaken til at dekkene står sånn? og hva det evt. kan være så jeg kan få fikset det? Ut ifra forklaringen din så virker dette som skreiv hjulstilling. Eventuelt ødlagde foringer. Jekk bilen opp og sjekk etter eventuelle slark/defekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksB Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Ja skal gjøre det! Snakket akkurat med en kar som trodde det kanskje kunne være noe lager eller foringer, men får bare vente på dagslys Har og et problem med at den sluker litt kjørleveske, men etter å ha kjørt 10k med den så er olja ennå brun svart :s Håper jeg kan finne en eller annen med sånn combustion leak test sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå