midlertidig Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Har hatt bilen på verksted nå, fått skifta knirkeforingene bak og topplagrene foran. 4-hjulskontrollen og diagnose blir tatt imorgen Sjekka bilen for olje, kjølevæske og diverse her om dagen, tok en liten motorromvask i samme slengen Har fått levert inn m-tech fangerene til lakkering hos Haugesund Lakkeringsenter nå, så nå er det bare å vente til de blir ferdige, så blir det full m-tech Splitter nye GS-performance GS topplager Rent skal det være!
midlertidig Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 Har nylig skifta bremseskiver og klosser foran. Nå er det bare å få bestillt inn et par sensorer så skal den inn for olje, bremsevæske og luftfilterservice ABS-sensor bak, kamakselsensor og slitasjevarsler foran må skiftes. Har også kjøpt meg en felgpakke! Kjøpt fra GSbildeler, verdt 25 500kr! Føler de ikke helt passer, men nå gjør det jo litt unikt da, så det får holde til jeg får tak i skikkelige OZ futura eller Hamann PG1 235 foran og 265 bak, skulle gjerne hatt 265 foran og
TommyFF Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Følger med hva synes du om gs-topplagrene? Så i et forum at en e60 eier klaget på litt klakkelyder/bråk fra de.
midlertidig Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Noen som vet hvordan jeg kan "sitere" flere innlegg? Får til og sitere et, men er usikker på hvordan jeg siterer mer TommyFF: De sto opp til forventningene, men som sagt av BMW-eksperten som skifta de på verkstede for meg "de er laget for racingbiler, og har til tider en klakkelyd". Dette opplever jeg avogtil, aldri i fart over 5km/t, og sjeldent når jeg står stillt, ellers så holder den seg utrolig godt på veien med disse RS-Heggem: Jepp, 25-26k for disse! Er kjøpt på GS da som sagt, og de har noen utrolige priser... nå kan jeg legge til da, at jeg fikk dem 50% av VegarVS: Flottings!
midlertidig Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Har hatt dårlig tid til å skru på bilen i det siste nå, men har fått gjort litt! Fangerene er hentet fra Haugesund Lakkverksted, og frontfangeren er montert venter med å montere fangeren bak til jeg har fått 4-rørseksos fra Koed. Litt andre småting som har blitt bytta: - M-tech dørlister foran - Svarte nyrer - Kamakselsensor - Interiørlys er byttet til blå led Synes frontfangeren hadde grei passform til å koste 2500kr! Lakkeringa for begge fangerene kosta 5k, grei pris syns jeg Skal få skifta bremsene bak så snart jeg får tid (forferdelig å jobbe 15-23) Fant ut jeg også må investere i et mye bedre kamera, iPhone 5'en tar forferdelig dårlige bilder i mørket Ble såklart litt skevt det siste bildet
aplet86 Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Tror du har blitt lurt hvis noen har fortalt deg at den felgpakka er verdt 25 000,-
midlertidig Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Fryktelig mye mas å usakelig snakk om denne felgpakken nå, men her er ivertfall linken. Jeg kjøpte den som sagt på kampanje (halv pris) å dekkene og felgene er værdt såpass at jeg ikke har noe imot å betale 12-13k for dem. http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/222/2279048 Ordinær pris: 25 450,00 kr
Mr Mykland Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Meget flott prosjekt du holder på med Følger meg
Ellingsen B. Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Greia er vel at GS alltid har kampanje på felgpakker og ligger på rundt 10-15k for komplette sett.. Ellers gjordé det seg mye med ny front,felger og senk!
midlertidig Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Greia er vel at GS alltid har kampanje på felgpakker og ligger på rundt 10-15k for komplette sett..Ellers gjordé det seg mye med ny front,felger og senk! Jepp, denne kampanjen varer ut året tror jeg! Ja det ble mye bedre nå, har et par kompiser som såvidt kjenner igjen bilen Meget flott prosjekt du holder på med Følger meg Takk så mye! Å flottere skal det bli
midlertidig Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Hadde en liten fotoshoot igår natt, fikk desverre ikke tid til å vaske og polere bilen, men bildene ble bra for det om Dette er sendt over facebook, så er dårlig kvalitet. Bedre og flere bilder kommer!
midlertidig Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Noen av bildene var såklart over 8mb, så de kan ikke lastes opp her på Bimmers. Legger til link til Photobucket der jeg heller legger de ut Link: http://s286.photobucket.com/user/carlth ... 2.jpg.html http://s286.photobucket.com/user/carlth ... 1.jpg.html http://s286.photobucket.com/user/carlth ... 2.jpg.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå