Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bilen på verksted nå, fått skifta knirkeforingene bak og topplagrene foran. 4-hjulskontrollen og diagnose blir tatt imorgen :-)

Sjekka bilen for olje, kjølevæske og diverse her om dagen, tok en liten motorromvask i samme slengen 8)

Har fått levert inn m-tech fangerene til lakkering hos Haugesund Lakkeringsenter nå, så nå er det bare å vente til de blir ferdige, så blir det full m-tech 8)

Splitter nye GS-performance GS topplager

qp9rapnbp5mdwpy1p00g.jpg

Rent skal det være!

3b66bsgg7fjifi2praa8.jpg

• 2 weeks later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har nylig skifta bremseskiver og klosser foran. Nå er det bare å få bestillt inn et par sensorer så skal den inn for olje, bremsevæske og luftfilterservice :)

ABS-sensor bak, kamakselsensor og slitasjevarsler foran må skiftes.

Har også kjøpt meg en felgpakke! Kjøpt fra GSbildeler, verdt 25 500kr! Føler de ikke helt passer, men nå gjør det jo litt unikt da, så det får holde til jeg får tak i skikkelige OZ futura eller Hamann PG1 :) 235 foran og 265 bak, skulle gjerne hatt 265 foran og :lol:

dbt148e4hdtgj4ipgme0.jpg

0f1l69j1ta7kgvlfs8aq.jpg

bdplawcev2yj1b1qa3bm.jpg

Skrevet

Følger med :) hva synes du om gs-topplagrene? Så i et forum at en e60 eier klaget på litt klakkelyder/bråk fra de.

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan "sitere" flere innlegg? Får til og sitere et, men er usikker på hvordan jeg siterer mer :o

TommyFF: De sto opp til forventningene, men som sagt av BMW-eksperten som skifta de på verkstede for meg "de er laget for racingbiler, og har til tider en klakkelyd". Dette opplever jeg avogtil, aldri i fart over 5km/t, og sjeldent når jeg står stillt, ellers så holder den seg utrolig godt på veien med disse :-)

RS-Heggem: Jepp, 25-26k for disse! Er kjøpt på GS da som sagt, og de har noen utrolige priser... nå kan jeg legge til da, at jeg fikk dem 50% av :roll:

VegarVS: Flottings! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har hatt dårlig tid til å skru på bilen i det siste nå, men har fått gjort litt!

Fangerene er hentet fra Haugesund Lakkverksted, og frontfangeren er montert :) venter med å montere fangeren bak til jeg har fått 4-rørseksos fra Koed.

Litt andre småting som har blitt bytta:

- M-tech dørlister foran

- Svarte nyrer

- Kamakselsensor

- Interiørlys er byttet til blå led

Synes frontfangeren hadde grei passform til å koste 2500kr! Lakkeringa for begge fangerene kosta 5k, grei pris syns jeg :)

Skal få skifta bremsene bak så snart jeg får tid (forferdelig å jobbe 15-23)

Fant ut jeg også må investere i et mye bedre kamera, iPhone 5'en tar forferdelig dårlige bilder i mørket :lol:

Ble såklart litt skevt det siste bildet #-o

orvm1ot4ad1abtijckhi.jpg

knm6lfkb0uf8kdsjo39u.jpg

9rti1el8vyxnqtrxsf2l.jpg

fyr90usb46ecws5crp1n.jpg

fuqb2bssrt28y08g84sz.jpg

Skrevet

Greia er vel at GS alltid har kampanje på felgpakker og ligger på rundt 10-15k for komplette sett..

Ellers gjordé det seg mye med ny front,felger og senk!:-)

Skrevet
Greia er vel at GS alltid har kampanje på felgpakker og ligger på rundt 10-15k for komplette sett..

Ellers gjordé det seg mye med ny front,felger og senk!:-)

Jepp, denne kampanjen varer ut året tror jeg! Ja det ble mye bedre nå, har et par kompiser som såvidt kjenner igjen bilen :lol:

Meget flott prosjekt du holder på med :) Følger meg ;)

Takk så mye! Å flottere skal det bli 8)

Skrevet

Hadde en liten fotoshoot igår natt, fikk desverre ikke tid til å vaske og polere bilen, men bildene ble bra for det om :)

Dette er sendt over facebook, så er dårlig kvalitet. Bedre og flere bilder kommer!

8b8c1eu6vvxwiadf9hzm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...