eliot Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 hei driver å bygger om en 88 mod 525 e34 til en 92 modell 525. Å må derfor bytte abs pumpe å alle bremserør da dette ikke er likt . Har derfor eit lite problem treng en en 92 mod 525 å se etter fordi jeg ikke var lur nok til å ta vare på de røra på delebilen min , den er nå hugd så . er litt på bar bakke her . bmw lever jo ikke ferdig bøyde rør lenger eller virke det som ... er det noen i oppland som har en 92 mod 525 eller dele bil stående som det er mulig å få se etter eventuelt kjøpe gamle rør .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Du kan jo også kjøpe deg ett sett for å "lage" bremserør og rør får du jo i meters lengder... Biltema har jo noe som er brukenes http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... oy-191260/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 har kjøpt orginale fra koed men de var ikke ferdig bøyd bare riktig lengde , de er i stål å jeg veit ikke åssen de ska være da jeg har høgd delebilen som jeg hadde så har ingen rør å se etter det som er problemet . er kun 525 fra 92-94 som har disse røra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Er jo bare å bøye de selv, det er jo det minste problemet. men hvorfor monterer du stål rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 fordi det er di orginale er i stål , trudde dem kom ferdig bøyd . men sånn var det ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 er det noen som har en 525 fra 92 -93 her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå