slados Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Hei. Skal bytte luftbelger på en 98 mod touring og lurer da på hvor sikringen sitter til luftkompresoren,evt sikringsnr og størrelse.Vil helst ikke ta av batterikabel da jeg har en del utstyr som ikke tåler å bli koblet ut.
Hans Wilhelm Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Sikringsboksen bak høyre bakhjul mener jeg å huske. Skal ligge kart der. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Hans Wilhelm Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Slik ser min ut, 98/99 Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
Lamek Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Byttet akkurat ei slik sikring. Husker ikke nr på den, me den var 30amp. Sitter i panelet over batteriet i bagasjerommet. Litt til venstre for midten av sikringsrekka.
slados Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Takker for svar. Fant en side på det engelske bimmerforumet med bilde så det ble utskrift på hjemmeprinteren,gs bildeler skal ha 150 kr for det samme papirarket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå