Jimxd Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Har et sett med Zito Titan silver i 8,5 og 9,5x19 ET20 til E39 5-serie som jeg skal selge. Disse kjøpte jeg i forrige uke og tok dem på bilen på fredag. Har ikke tatt noe ordentlig bilde, disse er strøkne, ikke ei eneste ripe. De er akkurat ei uke gamle. Samme med dekkene. Dekk dimensjon er 235/40/19 forran og 265/35/19 bak. Vil ha 8000 for alt ferdig prutet. Alt er tilnærmet nytt, som sagt brukt i ei uke. Jeg selger bare fordi jeg har fått tilbud om ei ann pakke som jeg liker bedre. Er ikke noe galt med felgene/dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Hvilke dekk er det som sitter på felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Det har jeg ikke skrevet nei. Min feil. Det er Accelera PHI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå