EspenM3 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Noen som har noen innvendinger på hvilken farge jeg skal lakke BBS CH felgene mine i? De må lakkes, da jeg har retta litt på den ene felgen, å BBS ikke vil gi ut originale lakk koden....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 For at vi kunne ha noen innvendinger måtte du ha valgt farge allerede Innspill? En litt mørkere gråfarge kanskje, gunmetal eller deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Innspill til farger Er i gunmetall området jeg er. Noen som kanskje er gode på photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Ingen med innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 kan ordne bbs farge kode for deg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 kan ordne bbs farge kode for deg jeg.. Hvis du sitter på koden tar jeg gjerne imot en pm! Vurderer å sprøyte opp mine da de ikke er helt 100. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå