JonnyB Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Hei. Jeg har en 97 mod.525TDS, manuel og trenger nytt instrument. Kan jeg bruke instrument fra en bensiner og/eller fra en med automat,selv om jeg har manuel? Blir veldig glad for svar Mvh Jonny B
AutoMartin Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Ikke helt sikker, men jeg vil tro at du må ha fra diesel, når du har diesel selv. Tenker f.eks på glødelampa?? Men automat/manuell gir blir det samme. Har i hvert fall satt manuell girkasse i min E36 320ia(automat), og bruker samme instrument som før uten problemer.....
JonnyB Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Tenkte på det samme når det gjelder glødelampa. Ser at det finnes endel instrumenter der ute,men veldig mange er fra automatbiler. Da sitter du på fasiten, så da er det bare å booke instrument Takker for hjelpen AutoMartin.
m520 Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Du kan bytte om på bensin å diesel instrumenter.. BMW er laga sånn at turteller stemmer uansett! Men, fra automat til manuell går fint, men du mister ryggelyset å eventuelt PDC.. Jeg kjøpte ninstrument til min E39, å det var fra manuell. ( min er automat), damistet jeg ryggelys å PDC, hva som skjer ant glødelampe er jeg usikker på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå