rooney Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Heisann, holdt på å montere ny bagasjelukelås på min e34 sedan her igår, fikk koblet til sentrallås staget, men når jeg skule koble til selve åpningsstaget skulle jeg bare hente en tang for å knipe dette innpå, å der tok vinden tak i bagasjeluken og smalt den igjen Har prøvd å ta ut baksetene, men har ikke sjangs til å komme meg inngjennom torpedoveggen bak.. noen som har tips til å få opp denne raskest mulig? har tenkt på å knuse høyre baklys på bagasjelokk, er dette en mulighet? Takker for svar! Mvh Rooney
morgan93 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 den er lei :/ har en kammerat som har en e34 så kan se om jeg ikke får sett på det iløpet av kvelden så gir jeg beskjed til deg:)
morgan93 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 da har jeg vært å sjekket ut hvordan det var å komme til vis man fjerna lykta men det var ikke no suksess akkurat:/ men tok no bilder så vis du sender meg nr ditt på pm kan jeg sende deg di
rooney Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Takker så mye! Lurer fælt på hvordan jeg skal få opp denne.. Nr. Mitt er 911 54 317, takker så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå