ileistad Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Selger min BMW 318D 2006-mod med tungt hjerte. Sinnsykt tøff bil, må sees. Flere bilder finnes i annonsen på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Fronten ble ombygd til facelift i 2011, byttet frontfanger og panser til 2009mod. Kun originale deler. Hjulbuene ble valset litt for å gjøre plass til nye felger. Lakkerte opp fronten i 2012 pga steinsprut og småskader etter stormen i jula 2011. Nytt Supersport justerbart senkesett montert i april 2013, hjulstillingskontroll utført. Ikke godkjent hos BT, men TÜV medfølger så det er fullt mulig. Byttet også "knirkeforingen" i bakstillinga samtidig som senkesettet. Særdeles fin og gjennomført bil! Alt arbeid er utført av fagfolk innen karosseri/lakk. Står på sinnsykt tøffe 19" 3-delte sommerfelger, som kan medfølge mot pristillegg. Felgene er 10" x 19" foran og 11" x 19" bak, polert kant med klarlakk, se bilder. Nypris ca 30.000,- uten dekk. Følger med et ekstra sett ytterringer til felgene. Dekkene er 245/30-19 og 255/30-19 Hankook Ventus S1 Evo, kjørt en halv sesong. Gode dekk, lite slitasje. Følger med 9" x 18" GS-Star vinterfelger, lakkert i sølv, med 225/40-18 Gislaved piggfri. Tøffe konkave felger. Overraskende gode dekk, godt grep! Brukt en sesong, god mønsterdybde. Pent svart sportsinteriør i skinn, kun noen få små rifter. Se bilder. Pent tonede sideruter og bakrute + baklykter, ikke for mørkt. Motor er optimalisert hos Bjørnstad Bil i 2011, litt sprekere enn originalt. Såvidt jeg vet er bilen aldri kollisjonsskadet. Neste EU-kontroll september 2014. Svarer mer enn gjerne på spørsmål, så ta kontakt for mer info. Heftelser slettes ved salg. Prisantydning er 170.000,- UTEN sommerhjul. Disse kan medfølge mot et pristillegg på 25.000,- Kan være interessert i innbytte, men ikke i hva som helst. Kun seriøse bud, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floer955 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ileistad Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 pris? Ligger på Finn.no til 220.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Beklager litt OT: Men hva heter felgene, tett på de kuleste jeg har sett i min levetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ileistad Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Beklager litt OT: Men hva heter felgene, tett på de kuleste jeg har sett i min levetid Aldri hørt noe navn på de, hverken fra forrige eier eller de som solgte felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ileistad Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Ny pris, 170.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå