ileistad Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Selger min BMW 318D 2006-mod med tungt hjerte. Sinnsykt tøff bil, må sees. Flere bilder finnes i annonsen på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Fronten ble ombygd til facelift i 2011, byttet frontfanger og panser til 2009mod. Kun originale deler. Hjulbuene ble valset litt for å gjøre plass til nye felger. Lakkerte opp fronten i 2012 pga steinsprut og småskader etter stormen i jula 2011. Nytt Supersport justerbart senkesett montert i april 2013, hjulstillingskontroll utført. Ikke godkjent hos BT, men TÜV medfølger så det er fullt mulig. Byttet også "knirkeforingen" i bakstillinga samtidig som senkesettet. Særdeles fin og gjennomført bil! Alt arbeid er utført av fagfolk innen karosseri/lakk. Står på sinnsykt tøffe 19" 3-delte sommerfelger, som kan medfølge mot pristillegg. Felgene er 10" x 19" foran og 11" x 19" bak, polert kant med klarlakk, se bilder. Nypris ca 30.000,- uten dekk. Følger med et ekstra sett ytterringer til felgene. Dekkene er 245/30-19 og 255/30-19 Hankook Ventus S1 Evo, kjørt en halv sesong. Gode dekk, lite slitasje. Følger med 9" x 18" GS-Star vinterfelger, lakkert i sølv, med 225/40-18 Gislaved piggfri. Tøffe konkave felger. Overraskende gode dekk, godt grep! Brukt en sesong, god mønsterdybde. Pent svart sportsinteriør i skinn, kun noen få små rifter. Se bilder. Pent tonede sideruter og bakrute + baklykter, ikke for mørkt. Motor er optimalisert hos Bjørnstad Bil i 2011, litt sprekere enn originalt. Såvidt jeg vet er bilen aldri kollisjonsskadet. Neste EU-kontroll september 2014. Svarer mer enn gjerne på spørsmål, så ta kontakt for mer info. Heftelser slettes ved salg. Prisantydning er 170.000,- UTEN sommerhjul. Disse kan medfølge mot et pristillegg på 25.000,- Kan være interessert i innbytte, men ikke i hva som helst. Kun seriøse bud, takk.
ileistad Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 pris? Ligger på Finn.no til 220.000,-
Villi Skrevet Juni 11, 2013 Skrevet Juni 11, 2013 Beklager litt OT: Men hva heter felgene, tett på de kuleste jeg har sett i min levetid
ileistad Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Beklager litt OT: Men hva heter felgene, tett på de kuleste jeg har sett i min levetid Aldri hørt noe navn på de, hverken fra forrige eier eller de som solgte felgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå