Morty999 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av montering av datasprut på div motorer jeg har gjort om noen her har intr av det Tar også på meg slike jobber om noen er intr kommer til å legge ut litt bilder i ny og ne Supra mk4 med 2jz og Link G3 linkpluss ( her MÅ dere ser bort ifra alle andre ledninger rundtomkring da led nettet i den bilen er totalt kaos med kun røde og svarte kabler ) begynt på kabler til coiler hjernen satt på plass coiler klare vanntemp + veivsensor map sensor, tps, luft temp, olje temp påbegynt Map + jordinger klare blei lite bilder av dyse koblingene men her er di klare + kamsensorn map klar ferdig min egen e28, blei laget på en kveld så lite bilder men sånn var det når den var klar kommer mer fortløpende, bare finne fram bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 e28 Touring, ikke så mye bilder her heller desverre, men noen Sluttresultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 oppstart av supra idag http://www.facebook.com/photo.php?v=10152783508830165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Du har ikke nira rk 2.20, å sende meg? Så bra ut montering å du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 har nok ikke noe sånt liggendes desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå