Gå til innhold

Tilpasset subkasse i e46.

Anbefalte innlegg

Hei. Har planer om å bygge bagasjerom/anlegg i min e46.

Sålangt har jeg lagt opp alt som trengs av kabler(2 signalkabler, remote osv, 35mm2 strømkabler) strømkablene er sikra, har også satt inn ekstra batteri bak som strømkablene går til. Så vil de gå herfra og videre til forsterkere.

Har også kjøpt meg ny spiller, en Pioneer DEH-X5500BT om jeg ikke husker feil :)

Planen er å legge litt penger i skikkelig frontsett, fjerne høyttalere i hattehylla, dempe bagasjerom og dører, bygge subkasse som er tilpasset og spiller ut skiposehullet.

Har slik bagasjerom hvor det ikke er mulig å legge ned baksetene. Så bagasjerommet er tett bortsett fra hull i hattehylla og skiposehullet.

Er ganske åpen for forslag til sub og forsterker osv :)

Vet ikke helt hva som er best jeg? 2x12 skråvendt mot hverandre eller kansje en 12/15 rett ut hullet?

Noen som har bilder osv?

Dette med bygging av kasse er jeg heller ikke helt sikker på. selve byggingen skal gå fint, men hvordan den skal se ut i forhold til volum osv vet jeg ikke. (er klar over at dette varierer alt etter hvilke sub jeg har).

Er det best med portet eller lukket kasse? evt skal porten vende ut i bagasjerommet eller frem?

Noen som evt har bilder/specs av bygg som fungerer bra i en slik bil? :)

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...