eirikbg Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Jeg begynte med å fjerne 21mm mutteren på toppen av den nye demperen. Under den lå det en skive som jeg lot ligge. Dette er info jeg fant på nettet så det kan være feil. La så skiven med gummi på med gummien opp. Fulgte deretter på med resterende fra topplageret. Monterte til slutt 21mm mutteren på toppen og strammet med mutter trekker. Mutteren flusher med stangen så den gikk ikke så langt ned som jeg trodde. Resten av installasjonen er korrekt da jeg har gjort dette på bilen min flere ganger med andre sett. Har lest at kylling beina av og til er av dårlig kvalitet, men skal også etterstramme topp mutteren for å være sikker på at den er helt nedtil. Høres dette ut som korrekt installasjon?
eirikbg Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Kan legge til her at det var kylling beina hos meg også. Hoppet opp og ned i dørkarmen mens en kompis dro i kyllingbeinet. Altså han dro det mot seg eller skøv det fra seg. Da ble det muse stille. Skikkelig jalla kvalitet på det som blir levert med altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå