Gå til innhold

Xtrons PF7139B BMW E39

Anbefalte innlegg

Har denne i bilen min og er både plus og minus.

Meget god lyd med original høgtalere.

Har det samme som dynavin men du mister muligheten å justere kjørekomputeren. Der kommer heller ikkje opp noko innfo om bilen på spilleren

Den starter ikkje opp der den var da du stoppa bilen når du starter bilen igjen. Kun om du slår av spilleren manuelt når du stopper bilen. Utruligt irriterende.

Der er heller ikkje mulighet å fjerne funksjoner du ikkje bruker fra menyen. Når du skal svipe mellome menyene hadde det vore enklere med ting du kun bruker(tv,usb etc burda blitt aktivert kun om der var noko tilkobla)

Gps ser heilt grei ut, men har ikkje testa den skikkelig enda.

Uansett så er spilleren meget god for prisen du betaler, følger med begge kontakte. Så fungerer med ale e39 både før og etter facelift. Men har du bil med kontakt i bagasjerommet må du ha ekstra kabel

Veit ikkje korleis Dynavin sin spiller blir montert, men denne har ingen skruhull du kan feste den med. Blir kun holdt fast pga at fronten passer akkurat. Så om nokon vil nabbe den så tar det kun 2 sek å plukke den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde først å ha den inni ilag med spilleren, men da fikk eg ikkje signal. Så måtte ut og opp til ruta, ser heilt grei ut der. Var nesten 2 meter kabel

Alt av kabler følger med til montering om du ikkje treng å forlenge til bagasjerom. Da må du ha ein 5 meter lang kabel. Husk der er 2 forskjellige koblinger så kjøp rett. Eg fekk feil så måtte koble om. Ikkje å annbefale men fungerer jo.

Men spør når du kjøper så du er sikker alle kabler følger med. eg ga over 4 for min så dette er billig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabel til bagasjerom?

Har ikke cd veksler vis det var det du tenkte på?

Når det gjelder kjørecomputer så har jeg en knapp på siden av blinklys hendelen hvor jeg kan bytte mellom klokke, forbruk etc. Men jeg finner ingen knapp hvor jeg kan stille klokke, start/stop stoppeklokke etc. Trodde dette var de 3 knappene på spilleren men skjer ingenting når jeg trykker der.

Takk for hjelpen sålangt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har navigasjon med den store skjermen har koblingspunkt i bagasjerommet. Rett meg om eg tar feil!

Korleis du stiller klokka på din veit eg ikkje da du nok ikkje har samme system som eg hadde, men om du holder inne den knappen på hendelen du snakker om burde det jo skje noko nytt??

Men med meg så måtte alt stilles på spilleren eg hadde før. Og det holdt jo heilt til eg kobla fra batteriet første gang:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.png

sånn ser orginalspilleren min ut + en cd spiller over.

På blinklyshendelen er det bare en knapp som kun kan veksle mellom tid, forbrukt etc.

Finner ingen knapp for å nullstille forbruk, stille klokke etc.

Skjer ingenting når eg trykker på de knappene som er vist til høyre på bilde over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis eg holder inne den knappen på blinklys hendel lenge så går den bare over i neste "modus" når eg slipper knappen. nullstiller ingenting..

men men..

Tror det blir xtrons så da forsvinner de knappene på radioen til kjørekomputeren alikevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...