HypeTraxX Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 På grunn av sjukdom i familien, så må jeg overta / jobbe enda mer i vår familie business. Det betyr enda mindre tid til bilene mine. Denne skal hovedsaklig selges for cash! Men om du har en E30 på lur, så kan det funke som del betaling eller et reint bytte hvis det tilsvarer det jeg selger! Link: http://www.autodb.no/bil/search/?xChass ... mId1570395 Liten tråd på bilen: viewtopic.php?f=11&t=243323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Ingen som tørr og bytte bort E30`n sin altså? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 37`000,- Jeg har solgt unna no felgsett og brukt opp litt deler. Kom med bud / forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Vurderes solgt i deler, hvis motor`n får et greit bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Da ble jaggu motor`n solgt unna fortere enn jeg trodde, så da selges resten av bilen i deler! Det eneste som er morsomt av deler på den nå er Coilover fra GS. De som ligger ute til 11500kr Snap off Større bremser foran Klare baklamper sveist 520 diff Salgstråd kommer! Bud på reint karosseri ??? Det er 88 model, så man slipper kat. krav for ombygging av større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddaz92 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Hvilke bremser er d fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddaz92 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Og pris på coilovers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Jeg har ikke vært borti E34 før, men kanskje andre veit åssen bremser dette er ? Jeg spurte om en kompis ville kjøpe coilovere til 7 lapper. Har ikke fått svar enda. De er nye og har bare stått på bil i 1 1/2 år. Hva tenker du om prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karekj Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 ZF girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Girkassa følger nok med han som kjøper motoren komplett. Om den ikke blir brukt i neste bil kan jeg si i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddaz92 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Har du bilder av coiloversa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Det er de GS Performance sine som koster 11500kr Og her ser du topplageret med justering av camber. Også ser du den tappen som stikker opp hvor du kan justere hardhet Noe rustvann ser du der da den har stått som sagt 1 1/2 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå