hubro89 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 viewtopic.php?f=1&t=258832 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Har. men ikke i burgunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hubro89 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 hvor mye tenker du deg for fangeren? legg ved et bilde hvis du gidd, for å se om det er noen sprekker eller ei i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 500kr skal jeg ha. har ingen bilder på nåværende tidspunkt. selger ikke deler som ikke er i orden men bilde kan jeg ta. men må ha tid først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hubro89 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 ok... høres ut som en rimelig penge. hvordan vil du at handelen skal foregå? venter på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 tja. vanskelig å si. hadde du bodd nærmere hadde saken blitt en annen. men i og med du bor et stykke unna, så vet jeg ikke. sende ting er jeg dårlig på, bruker laang tid, dette kommer av at det passer skjelden å komme seg på posten, og at jeg er treig til å få ut fingern. Men har en kompis som pendler til Gjøvik hver uke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hubro89 Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 ok, nå kan det hende seg at det har løst for meg likevel. er en i sarpsborg som har en bakfanger til 300 med samme lakken som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå