BredeB Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Hallo! er det noen som trenger deler til e36? alt selges! er en rød 1991 mod sedan! svart og rødt skinn interiør,armlene i svart skinn , m-lister, m-ratt,m- girkule osv. Har også helt ny hjulbue til venstre side liggenes! Tar ikke så mye for deler, det går billig, men ikke gratis.. Kommenter eller send pm om du trenger deler! Holder til på Eidsvoll/Akershus.
BredeB Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 er også komplett 2,5" dtm eksos(Ikke manifolder) på den, uten rusthøl kan komme med bedre bilde i mårrå ellerno eventuelt
BredeB Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Lister og girkule, 500kr? eksos, er jeg litt usikker på, du får komme med ett bud Kan ta bilder av eksosen under bilen eller når jeg har demontert det så du kan få se hele
BredeB Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Dører,Bagasjelokk,front lykter,m-lister og fram skjermer er solgt!
BredeB Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 da er også hjulbuen solgt.. som sagt alt skal vekk, legger ut bilder etterpå av det som er igjen av deler.
haugli Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Jeg har ikke armlene på min coupe, er det sånn at det følger med et feste sånn at man bare kan sette den rett på? Er isåfall 250 kr+frakt greit?
BredeB Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Nå er det ikke mye igjen utvendig på bilen og selge, har alle deksler osv innvendig! ratt,dash,girkule og interiør deler som ikke kan ligge ute er tatt inn så det skal ligge tørt
BredeB Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Da er ratt,bryterpanel og bakaksel solgt.. Har fortsatt Instrument(Speedometer går til 260 og bensinmåler med Liter 0-15-30-45-60) Girkule Armlene i svart skinn skinnpose rundt girspak i svart skinn Innsug Fuelrail med dyser Starter helt ny viftereim Hjerne Svart og rødt skinninteriør Komplett takluke kasett 2,5" Eisenmann/Folger DTM cat-back eksos. Har mere også, send pm eller kommenter om du lurer på noe
BredeB Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Da er takluke,innsug, innsugsbælg og LMM solgt.. Så om man skal ha noe så må man være rask! Alt går billig!! Enten blir det solgt ellerså blir det sendt med bilen på høggern!
BredeB Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Skrevet Juli 15, 2013 Interiør solgt.. har fortsatt noe igjen.. Har Instrument(Speedometer går til 260 og bensinmåler med Liter 0-15-30-45-60) Girkule Armlene i svart skinn skinnpose rundt girspak i svart skinn Ratt Hjerne og noe annet... send pm om du trenger noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå