SiohZ Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 hei selger unna min e46 320dat m-sport pga huskjøp, bilen har vært i mitt eie siden våren 2012. Bilen har MYE utstyr som bla Navi pro, 18" felger, sortskinn, varme i seter foran, el vindu, proff sotet ruter, mye sorte detaljer listverk utvendig og innvendig(shadowline), bi xenon, angeleyes, LED i det meste av pærer. Det er en liten skade ved venstre forskjerm men dette kan ordnes om kjøper betaler full pris(120k) Full service historikk hvor den siste ble tatt ved 173000km og bilen har nå rullet 175000km. om det er noe som er uklart så er det bare og spørre. jeg kan sende utstyrsliste og flere bilder til den som måtte ønske det. pris antydning er 120000,- men jeg er åpen for bud ved rask handel ta kontakt på enten PM eller ring meg på 98217473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 ting som er byttet: -turbo ved 173000km -converter (til automatkassen) -blinkelys foran -forsterket\ventilerte framskiver med EBC greenstuff klosser -sorte nyrer -LED i følgende: Skiltlys, Grøftelys(30W), Belysning innvendig(alle pærer) -xenon pærer til hovedlykt -2 stk nye sommer dekk helt ny denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 mye respons på bilen. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 har bud på 115000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 har bud på 115000,- Ja da er det bare og selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Er planen. Mye bil for pengene. Spesielt med tanke på utstyrsnivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 denne er ikke solgt enda nei... 2 nye bakdekk blir satt på for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 her er finn annonsen. jeg annonserer helt til bilen blir hentet. mange som er useriøs i mange andre salg, jeg har hatt, ikke tilfelle på denne enda. Men når pengene er landet på konto og kontrakt er skrevet er alt til salgs enda. håper denne ryker i løpet av neste uke. er åpen for bud som sagt. https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=38021643 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 ring meg på 98217473 for en hyggelig bilprat. kan også nåes her på pm eller send mail på john.erik.andreassen@sebergsen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 kan egentlig skrive en liste på hva som medfølger bilen ved salg: -CD spiller buisness -DEFA motorvarmer med strømkabel, pluss coupevifte(coupe vifte er ikke montert) -BMW carbon merke til panser -Viftestyring -DIV interiør skuffer og feste annordninger -Hamann Kardon forsterker -16" vinterfelger av merket Enzo, -18" m felger -CD vekser (står montert bak, men ikke tilkoblet -DIV navigasjon tilkoblinger (antenne tilkobling o.l) -NAVI plate skandinavia pluss en del annet småtterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå