orjo Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 Har et merkelig problem med sentrallåsen på bilen, alt ser ut til å virke bortsett fra låsing og opplåsing av dørene. Bagasjeluken åpnes med fjernkontrollen, men vil ikke lås den igjen. Så da burde det være strøm på nøkkelen.Noen som har vært borti lignende. ZKE -> DC/27 - Steering column angle: communication error 5D/01 - Central locking mechanism defective, driver's door 7E/01 - Sunroof switch or connections defective 31/02 - Wiper motor blocked, reset contact, wiper relay Shadow-memory: 93/3F - Power up from the GM III 94/25 - Power up from the driver's door module 83/22 - DWA-Alarm: door contact, driver's door Disse feilene lå inne da jeg diag med BMWscanner. Soltaket fungerer Orjo
AutoMartin Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Vet ikke om det kan hjelpe, men prøv å åpne alle låsene, altså dørene og bagasjerom og tanklokk, så kobler du fra batteriet i noen sekunder før du kobler det på igjen. Det som skjer er at da "nullstilles" alle låsene, for det kan noen ganger skje av forskjellige grunner at de ikke lenger samkjører og fører til problem a là det du nevner. På min E36 fikk jeg ikke låst ene bakdøra og tanklokk og måtte fysisk låse dem hver gang. Da fikk jeg dette tipset selv og vips så samkjørte alt igjen og fungerer nå fint.....
orjo Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Der var det problemet løst, lukkeknappen på nøkkelen var gåen, og reservenøkkelen måtte reprogrameres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå