Crazyjc Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Hei Lurt på om noen har tips til hvor/hva slags anlegg jeg burde kjøpe til bilen! jeg har idag et orginal anlegg som består av ''2 hatt høytalere'' ''2 høytalere i døra foran(10cm)'' ''2 høytalere/sub under sete'' jeg har vert i flere butikker men de sier at de ikke har noe alternativ til høytaler/subene under sete finnes det noe der ute? Beklager hvis dette er litt rotete jeg har ikke så mye greier på anlegg og sånt Det jeg er på utskikk etter er et fulstendig anlegg har noen noe erfaring med hva som låter bra`? Takk for alle svar og igjen beklager hvis det ble litt klønete kan legge til noen bilder hvis det hjelper mvh. Crazyjc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazyjc Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 ingen? =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Se på tråden om min bil, har oppgradert selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå