wwwstianno Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Hei jeg har en liyen følelse på at toppboltene mine har strekt seg litt mye å lurte på om det var nie mulighet for at man kan etterstramme dem med ? Eller må jeg ha av toppen igjen slipe den nye bolter osv? Noe som helst må være ferdig i dag pga at må bruke den til jobb. Bytta toppakning for ca 2 måneder siden og da ble desverre gamle bolter brukt men toppen ble slipt og ble satt inn en 5 lags stålpakkning så tror bare det kan være boltene evt løsne toppen ta ut boltene å sette inn nye å stramme i riktig rekke følge igjen? Noen forslag? mvh stian
wwwstianno Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 Er bare de som er gamle hva annet kan det være?
Morty999 Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 kan være mye det, lek i pakning, stålpakning e rikek kjent for å være tett igrunn, sprekt topp ++ kan være mye. åssen motor ?
wwwstianno Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Skrevet Mai 1, 2013 M50b25 tenkte å gå ut om 5 min å plukke det av den har ike vært over normal temp eller noe annet før dette plutselig skjedde i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå