KarlDahl Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Hei, vurderer salg av min 2dørs e30 318is (ombygd fra 316iA) til fordel for større bimmer. Kan bytte i e34, e30 touring eller e46. helst 6er og manuell. Bilen er EU ok frem til Januar 2014. Bilen har gått 143.600km og er i daglig bruk. Motoren skal ha gått litt over 200.000km men går veldig fint og er i bra stand. starter lett og går bra. Motorkoden er m42b18 og motoren skal yte 140hk. Sprek og morsom bil. Det er bygd om til COP (coil on plug) for og få det litt mer ryddig. Se bilde. Den er også veldig bra for rust. bytta høyre hjulbue og innerskjerm for ca 1mnd siden. ikke så veldig bra grunnarbeid før lakkering men helt greit. Antennehullet er sveist igjen og fjernet rust i Venstre jekk feste foran. Høyre siden er bra enn så lenge. Det som er av rust og nevne er hjulbrønna høyreside og litt nederst på bak plata. sikkert noe mer men helt ok ellers. Understellet er bra er 325 bremser foran men fortsatt 316 bremser bak med nye bremsesko. Alt for og bygge om til skiver (325) bremser bak følger med ved hurtig avgjørelse og riktig pris. Det er også nylig byttet traversforinger bak (polyforinger) fra BCracing. Veldig helt og pent interiør svart/grått. Baksete med midt armlene. Ikke slitt eller rifter i seter. veldig fin innvendig. Ikke strøken men helt ok i lakken til og være 23år gammel bil. høyre framskjerm er ny og lakkert med boks. samt H bakskjerm. framskjermen er helt okei men bak skjermen har 3-4 sig og litt "appelsin" lakk. Bilen har ikke takluke! et pluss for noen og et minus for ander Bilen står med 17" felger husker ikke hva de heter men kler bilen godt. Følger med til rett pris. Bilen kunne trengt en rubbing for og bli fin. om den ikke blir solgt med det første rekker jeg nok å gjøre det. Det er også en eksoslekkasje men den fikses forhåpentligvis til helgen. Sikkert endel jeg har glemt og ta med men bare og spørre på PM eller 90171508, ring etter 16:00 fler bilder kommer til helga! Bilen står på Tjøme i vestfold. COP Prisen er 25.000kr med felger og 325 bremser bak ved hurtig avgjørelse. Hilsen Karl Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Bare og komme med bud og bytteforslag. Ikke skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veggar95 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 interessert og bytte i 91 e34 sedan? m50b25 med manuell gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Ny termostat Ny vannpumpe Nye plugger Ny olje Nytt oljefilter Nye bremse sko bak Nye bremseklosser foran og div andre deler, skal ta hånd om eksosen imårra. blir da montert en grom supersprint lyddemper og lekasjen lenger fremme blir reparert! Har fått noen bytteforslag. Ser helst for meg penger eller e30 touring, e34 (helst 520) eller e46 i sammepris klasse som er eu ok og kan brukes! Den fine siden. Fjernet hull til antenne så er bare flekket over der, Dette er da den "stygge" siden. Liten rustflekk nederst på døra, mangler bakerste list og ikke så bra lakkert bakskjerm og framskjerm. Tror en skikkelig rubbing hadde gjort susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Kan selge billigere uten 325 bremser bak og felger! Kom med seriøse bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Er den godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Er den godkjent ombygd? Nei, det er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Ga den en liten polish idag! blei litt bedre men skulle vært rubba for og bli bra! Kan også ta e39 i bytte 523 og opp med automat går! Mindre motor enn det får ha manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 hva må til for å få motor'n godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 hva må til for å få motor'n godkjent 325 bremser bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Tok dessverre venstre sia på bilen idag, forskjerm er hel, dør har bulk (har en dør som følger med, og må nok bytte ihvertfall hjulbua. Bilder av skaden kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 uheldig! spotta deg på Tjøme i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Pris som den står? For du vet vel hva du ikke selger for. Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 uheldig! spotta deg på Tjøme i går Hehe, jasså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Pris som den står? For du vet vel hva du ikke selger for.Sent from my diePhone using telekinetics Egentlig ikke helt sikker. fikk banka ut endel av det så må bare fin rettes, men hjulbua må byttes men er jo en smal sak for en som kan det og ikke så dyrt for bua! Men såklart skade er skade så prisen er deretter Må nok bare komme med reale bud! Får jeg ikke det jeg føler jeg må ha for den selger jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå