xLoke Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Som lyn fra klar himmel ville plutselig ikke X5'n starte. Startet som normalt i dag morges, kjørte til fjells, stoppet på veien og kjørte videre. Vel fremme ble bilen flyttet, men da vi skulle hjem - ville den ikke. Masse strøm, drar fort og lenge på starteren, men er helt " død". Har prøvd startgass, og så lenge den får startgass går den, men når dette er forbrent, stopper den. Det eneste jeg ser som er unormalt er at glødelampen ikke slukker, uansett hvor lenge tenningen står på. For å sjekke om den gløder startet jeg webastoen, da denne normalt faller i lydnivå under gløding - det gjør den ikke nå. Da problemet oppstod var den varm, så det er ikke glødingen som er problemet. Mulig et symptom, men ikke problemet. Som sagt så oppstod dette uten forvarsel. Det eneste jeg har reagert på de siste ukene er at noen ganger har jeg måttet holde den lengre på starteren en "normalt". Som sagt bare enkelte ganger, og i dag helt normalt frem til den ikke ville starte. Noen som har opplevd lignende eller har noe å bringe til torgs? Nå står den alene og forlat på fjellet, og jeg må enten fixe der den står eller ta den på henger hjem i igjen xLoke
oleo Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Fuelpumpa? Veivakselsensor... Begge deler vil kunne gi samme symptom som du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå