Gå til innhold

E34 Vibrasjoner i ratt (som vanlig)

kliffen
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E34 525iX med de kjente vibrasjonene fra rundt 60+ KM/t. Vibrerer kun i rattet, slipper jeg rattet kjenner jeg ikke en ting. Trodde først det var med hjulstillinga å gjøre, så tok med bilen på forstillingskontroll og bytta til sommerdekk samtidig.

Nå har jeg fått tilbake bilen, og med sommerfelg/dekk var vibrasjonen ikke borte, heller værre. Samtidig drar bilen plutselig noe helt vanvittig til høyre. Hva er neste steg å prøve seg på nå? Foringer?

Det er noe med E34 og disse vibrasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en E34 525iX med de kjente vibrasjonene fra rundt 60+ KM/t. Vibrerer kun i rattet, slipper jeg rattet kjenner jeg ikke en ting. Trodde først det var med hjulstillinga å gjøre, så tok med bilen på forstillingskontroll og bytta sommerdekk samtidig.

Nå har jeg fått tilbake bilen, og med sommerfelg/dekk var vibrasjonen ikke borte, heller værre. Samtidig drar bilen plutselig noe helt vanvittig til høyre. Hva er neste steg å prøve seg på nå? Foringer?

Vist bilen har dårlige foringer/stag har VERKSTED GJORT EN DÅRLIG JOBB! De SKAL sjekke alt av understell før hjulstilling skal gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en E34 525iX med de kjente vibrasjonene fra rundt 60+ KM/t. Vibrerer kun i rattet, slipper jeg rattet kjenner jeg ikke en ting. Trodde først det var med hjulstillinga å gjøre, så tok med bilen på forstillingskontroll og bytta sommerdekk samtidig.

Vist bilen har dårlige foringer/stag har VERKSTED GJORT EN DÅRLIG JOBB! De SKAL sjekke alt av understell før hjulstilling skal gjøres :)

Ja det er meget mulig de har gjort en dårlig jobb. Endte jo egentlig opp med å betale 1200,- for dekkskift og en kommentar på interiøret i bilen min. Kunne sikkert godt vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er meget mulig de har gjort en dårlig jobb. Endte jo egentlig opp med å betale 1200,- for dekkskift og en kommentar på interiøret i bilen min. Kunne sikkert godt vært foruten.

Ja, har sikkert gjort en dårlig jobb.... jeg ville ha dratt tilbake, å bet om en ny jobb, å da skal du ha de gratis, da di sikkert ikke har sjekket opp understelle, evt balansert hjulene godt nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...